Înființare S.R.L./S.R.L.-D. Iași

Înființare S.R.L./S.R.L.-D. Iași

Cum lucrăm?

Scapă de drumurile la Registrul Comerțului și lasă grijile în seama noastră!

Dacă vrei să îți deschizi un S.R.L./S.R.L.-D. în orașul Iași, dar nu știi cu ce să începi, dacă nu vrei să ai de a face cu birocrația din România, noi avem soluția pentru tine!

Ce trebuie să faci?

Va trebui să întocmești o procură notarială, care să ne împuternicească pe noi să ne ocupăm de înființarea firmei tale.

Apoi, ne vei trimite pe email sau pe whatsapp toate documentele necesare înființării, împreună cu procura notarială.

Noi vom completa actele necesare înființării și ți le vom trimite pe email pentru a le semna.

După semnarea actelor, vom depune electronic dosarul tău la Registrul Comerțului.

Tot procesul se desfășoară 100% online, simplu și rapid! Ne plătești în momentul depunerii dosarului la Registrul Comerțului.

Artboard 10

Infiintare firma online

Procedura are loc complet online, fara deplasari si birocratie

Infiintare firma clasic

Daca doresti sa vii personal la birou pentru a ne preda documentele si pentru a beneficia de consultanta, indrumari si alte servicii conexe oferite in biroul nostru de infiintari firme.

100 % ONLINE : completezi formularul de contact sau ne suni direct și discuți cu un consultant – trimiți actele necesare pe email – primești actele tot pe email în vederea semnării

LA SEDIUL NOSTRU : vii la sediul nostru situat în IAȘI, str. Mușatini, nr. 55, bl. R2, sc. D și îți redactăm actele pe loc (înainte de a veni fă o programare la 0753.942.443).

  • Serviciile sunt oferite de experți contabili și fiscali
  • Experiență vastă în domeniu
  • Îți oferim consultanță la toate întrebările pe care le ai
  • Prețuri competitive și la vedere
  • Poți opta să colaborezi cu biroul nostru de contabilitate după înființare (birou ce activează peste 20 ani pe piață)
  • Îți putem oferi sediu social pentru firma ta în orice județ din România (în caz că ai nevoie)
  • Copii CI-uri asociat și administrator
  • Actul de proprietate asupra spațiului cu destinație de sediul social

Din momentul în care avem copii la actele solicitate, dosarul dvs va fi pregătit în 6-8 ore. Se depune online la ONRC și durează 3 zile lucrătoare în cazul în care nu vor fi observații la dosar.

  • Onorariul nostru reprezintă 550 RON (pentru asociat unic si administrator). Pentru un asociat în plus se percepe o taxa de 100 RON.
  • Taxa ONRC 128 RON
  • Procura notarială aprox. 60 RON (în funcție de notar).
    TOTAL 738 RON
  • Achiziționarea registrului unic de control pentru sediul social (puncte de lucru, după caz)
  • Încheierea unui contract de servicii contabile cu o societate acreditată și membră CECCAR (nu e obligatoriu pentru PFA, doar recomandare)
  • Înregistrarea în Spațiul Privat Virtual
  • Deschiderea unui cont bancar
  • Procurarea unui soft de facturare (recomandare)

Te ajutăm la...

number

Alegerea formei juridice ce ți se potrivește (SRL, SRL-D, PFA, II, IF)

number1

Alegerea codurilor CAEN potrivite pentru afacerea ta

number2

Explicarea particularităților sediului social și punctelor de lucru

number3

Explicarea particularităților capitalului social

number4

Informarea despre taxele și impozitele ce ai de plătit pentru forma juridică aleasă

number5

Oferirea informațiilor despre ce trebuie să faci după înființare

Completează formularul
alăturat pentru serviciul de Înființare S.R.L./S.R.L.-D.

Completează formularul alăturat și vei afla prețul corect pentru serviciile de care ai nevoie.